malta-2022.reismee.nl

Reisdag naar Veenhuizen

Vanochtend om 5:30 de wekker af laten gaan, de laatste zaken bij elkaar gepakt, tanden gepoetst en de terugreis gestart. Sanne bracht me met de Uber taxi naar het vliegveld en we hebben daar kort afscheid genomen.

Ik heb een geweldige tijd gehad op Malta met Sanne en zo rijgen de mooie vakanties zich aan elkaar. Deze zomer met Lotte in Lillehammer en nu deze met Sanne op Malta.

Het is altijd verveeld om geliefden achter te laten..het is nog maar 9 weken en in die weken moet er daar allen nog even hard gewerkt worden en daarna zien we elkaar wat regelmatiger (in elk geval woont ze dichterbij).

Malta is anders dan Schiphol. Een uurtje van te voren aanwezig, snel een kopje koffie dan de bus in die je naar het vliegtuig brengt. Ondertussen ook nog even een security check…lekker relaxed.

Ik heb me opgevouwen op het stoeltje bij het raam en zat naast een Amerikaans echtpaar wat een dag eerder dan de bedoeling was van Malta vertrokken om door te reizen naar (thuis) Oregon. Ze hadden genoten van Malta and so did I.

De vlucht verliep perfect, het is prachtig om de Alpen maar ook de Zeeuwse, Zuid- en Noord Hollandse kust onder je voorbij te zien glijden.

Omdat ik alleen handbagage bij me had was ik ook in een flits door de ontvangsthal en binnen de kortste keren op P3.

Van P3 Amsterdam ingereden en gezellig gewandeld, geluncht en bijgepraat met een kennis om aansluitend door te rijden naar Veenhuizen. Thuis werd ik enthousiast ontvangen door ‘Fred’ die pas tevreden was toen hij een schoteltje water/melk had gehad.

Hiermee is de Malta reis helaas tot een eind gekomen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!